sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Work in progress...

Cum am mai spus, imi place Ikea. Imi place pentru ca sunt inventivi fara a face rabat de la calitate, te inspira iar preturile (daca mai prinzi si o reducere) nu sunt deloc exagerate.
In ultima mea incursiune in universul Ikea am vazut o lenjerie de pat care m-a cucerit. Alba, simpla cu o nota de eleganta, o dantela discreta.


 Poate ca as fi putut sa o cumpar, dar, cum imi sta in fire, imi place sa personalizez lucururile ce tin de casa mea. Astfel incat am comandat de pe net (de la un magazin din Timisoara despre care o sa mai scriu aici) 8 metri de bumbac alb de foarte buna calitate din care sa imi confectionez propria lenjerie de pat.
Abia astept sa o termin. Poate voi mai face una ca si cadou de Craciun :).

9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Buna Irina, bine ai revenit!
      E aproape gata, mai am de finisat fetele de perne si promit sa o "scot in lume" :)

      Ștergere
    2. Roxana, cu mare drag voi pune si poze in curand. Trebuie doar sa prgramez sedinta foto :D.

      Ștergere
  2. ingrid cum se cheama magazinul? Eu am pe lista de dorinte o masinuta de cusut, si...parca mi-as lua niste materiale. Multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Anca, magazinul este http://www.texline.eu/. Poti sa le ceri mostre din ce materiale vrei si ti le trimit gratuit. Asa poti sa iti dai seama daca materialul ti se potriveste sau nu.

    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere