joi, 27 februarie 2014

Proiectul albastru

Va spuneam eu acum ceva timp ca lucram la ceva, un proiect albastru. Ei bine, a venit timpul sa vi-l arat. Prietena noastra draga I, se pregatea sa aduca pe lume un baietel iar eu pregateam de zor un mic dar pentru el. Cum darul a ajuns la destinatar pot sa va impartasesc si voua surpriza mea. Paturica este din bumbac 100% cu strat de vatelina, iar pernita este din bumbac si panza topita.  Nu a iesit tocmai perfect, dar mi-am dat toata silinta. E facut cu mult drag si ganduri bune!


In alta ordine de idei, daca suntem in zona de homemade, continui sa crosetez la patratelele granny si incerc pe ici pe colo sa tin pasul cu noutatile de la cursul de croitorie, asta cand Mademoiselle Mitzuska nu vine sa imi incurce itele :)).

Zile frumoase si pline de inspiratie sa aveti!

6 comentarii:

  1. Ce frumusel e proiectul albastru! Felicitari, Ingrid,
    Gruia il cheama pe nazdravan? Sa se faca mare, sa fie sanatos si fericit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-am scris dimineata, dar vad ca nu s-a salvat mesajul.
    E foarte draguta plapumioara, ti-a iesit frumos, e lucrata ingrijit.
    Imi place mult si nuanta de albastru care e ceva intre bleu inchis si turcoaz.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, draga, se pare ca nu s-a salvat comentariul :(. Ma bucur ca iti place, si mie mi-a placut mult nuanta de albastru. Sper sa ii placa si lui Gruia :)

      Ștergere
  3. Ce proiect mare Ingrid! Bravo! Sa le poarte snatos!

    RăspundețiȘtergere
  4. E absolut grozava! Tu chiar te pricepi.Nu poti explica intr-un post separat cum ai lucrat-o?

    RăspundețiȘtergere