luni, 28 octombrie 2013

Dragoste la prima vedere :)

M-am indragostit, fulgerator si fara leac. Prin multimea de mailuri pe le care le primesc zi de zi si pe care le citesc fie pe indelete, fie pe fuga, la cafeaua de dimineata, se numara si newsletterul de la Vivre. Decoratiuni, evident. Poate cunoasteti site-ul, oricum, este preferatul meu din categoria magazin decoratiuni online.
Azi am fost foarte placut surprinsa cand am vazut colectia de ceramica " Accente Romantice" si m-am indragostit. Le-as lua pe toate acasa, toate cescutele, canutele, tavitele, recipientele, toate, toate, toate!



Aren't they just gorgeous?

10 comentarii:

  1. Am avut si eu aceeasi senzatie cu vivre. Din pacate am decis ca relatia noastra nu are sanse de supravietuire in acest moment, motiv pentru care am decis sa ne despartim pe moment.

    Sunt foart faine, la fel ca multe altele de care m-am indragostit si eu de-a lungul timpului!

    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E dramatic comentariul tau, ca intr-o relatie de dragoste :). Merci de vizita!

      Ștergere
  2. Ohh, da, e minunat setul acela! Dar si eu, ca si Raluca am decis acum ceva vreme ca intre mine sau mai bine zis bugetul meu si Vivre e o nepotrivire de caracter iremediabila deocamdata :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Si eu m-am uitat la ele lung de tot, de mai multe ori. Am o ceasca cu farfuriuta asemanatoare si e tare faina...un set ar fi...dar nu e momentul:))...

    RăspundețiȘtergere
  4. Uf, imi pare rau pentru tine ca sunt asa scumpe.
    Din partea mea n-o sa ai concurenta (pentru ca desi mi se par dragutele din cauza ca au inimioare, totusi sunt in stil shabby chic care mie nu-mi place deloc - in special din cauza "rontaiturilor" specifice :)) stilului )
    Dar chiar si fara concurenta tot stai pe ganduri din cauza pretului ...
    Mie daca-mi place ceva tare-tare-tare de tot si daca pretul e mare, dar totusi nu reprezinta o avere, ci numai e un pret mare pentru obiectul respectiv, uneori imi calc pe inima si-mi cumpar chiar daca nu ma dau banii afara din casa.
    Uite, in mod normal n-as da 35 - 50 de lei pe o cana, dar mi s-a intamplat vara asta sa-mi iau una de 35 de lei de la Kitchen shop. Mie-mi plac canile dragute ca sa am din ce sa beau ceaiul cu placere si-am dat peste una dragalasa tare, cu oite si uite asa ... am facut banii praf (profitand si de faptul ca umblam "nesupravegheata" prin mall).

    Asa ca, eu stiu, daca ai gandul la o cescuta din asta si maine, si poimaine ... poate ar merita sa cumperi una.
    Sunt cateva obiecte care vad ca au preturi ok (untiera, ceainicul Liscia, seturile de sare&piper).
    Nu stiu daca-ti dau sfat bun, totusi ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rontaituri!! :)) Nu m-am gandit niciodata sa le vad asa, dar acum imi imaginez niste soricei mici care rontaie din ceasca :))

      Ștergere
  5. Daaa si noi ne delectam zilnic cu Vivre... au decoratiuni deosebite si de multe ori reduceri... mai ales vinerea... Setul cu cescute este superb :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am considerat ca uneori produsele sunt putin cam scumpicele. Uneori nu m-am putut abtine, am un ceas gen "vintage" care sta vara pe terasa si 2 fete de masa pe care nu le-am scos inca din sertarul cu comori pentru ca nu am masa! Dar daca ar fi sa imi iau tot ce imi place...vai, vai! Asa ca ma delectez, admir, mai impartasesc cu voi si ma incarc cu energie pozitiva :) O data si o data, le vine randul si cescutelor dar cum zicea si Anca, inca nu e momentul :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragalase foc! Dar nu le pot cumpara. Nu din cauza pretului, nici pentru ca as avea prea multe. Ci din cauza faptului ca nu beau cafea (decit una pe luna daca ma invita cineva), nici ceai, nici ciocolata calda. Poate doar sa le fac cadou! Altfel...

    Eu totusi zic sa ti le iei cadou de Craciun. Chiar meritam sa ne rasplatim un pic. Desi ceva pentru casa nu stiu daca se poate numi rasplata. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Amedeya, eu nu imi inchipui o dimineata fara cafea. Este mica mea placere vinovata :)). E drept, nici eu nu am sarit sa le cumpar, o data din cauza pretului si a doua oara mi-era teama ca nu ma voi mai opri...ma cunosc prea bine. Dar sunt acolo pe o lista a dorintelor. Vor mai fi si altele :)

      Ștergere