marți, 21 ianuarie 2014

Visand la primavara

Mda...este o nesuferita zi de ianuarie...afara ploua, nici macar nu ninge, toata lumea e zgribulita, obosita, plictisita iar eu ma gandesc la...primavara.
Stiu, mai este pana vine draga de ea. Fiecare anotimp cu farmecul ei dar parca iarna si-a pierdut sansa de a fi simpatica cand s-a gandit sa sara peste Craciun.
Asa ca ma simt indreptatita acum sa ii intorc spatele si sa ma gandesc la anotimpuri mai vesele. Si ca veni vorba de veselie, anul acesta ma gandesc la un nou accesoriu pentru casuta mea. Pentru terasa mai exact.
Acasa parintii mei puneau mancare pentru pasari pe pervaz dar cum eu nu am pervaz ci geamuri de sus pana jos si o terasuca ma gandeam ca asta ar putea crea acelasi efect.

Adica, o casuta pentru hranit pasari, sau un bird-feeder (am inteles ca-i zice). Si am gasit pe net cateva modele simpatice, unele chiar practice:

Sursa Foto

Sursa Foto
Sursa Foto

Sursa Foto

Sursa Foto


Si uite asa  ma gandesc eu ca te poti bucura de trilurit de pasari fara prea mari eforturi.  Mai ramane de vazut cu mizeria....dar asta cred ca e o alta poveste :) momentan visez la trilurit asa ca va rog nu rupeti vraja!


Zile senine si pline cu vise sa aveti!

5 comentarii:

  1. Ce idei frumoase! Din pacate...vad ca iarna si-a schimbat putin planurile. Eu tot mai sper ca se razgandeste si pleaca de tot.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sper ca iarna sa se razgandesca.

    In alta ordine de idei, faina rau ideea cu "bird-feeder". Cand oi avea casuta mea sau daca o voi avea, musai o sa am si o nebunie de asta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mereu uit ca au si ele nevoie de hrana... Dumnezeu le poarta de grija, dar e atit de simplu sa le hranim si noi! Parintii sotului meu pun mereu pe geamul de la balcon piine si vin porumbei si vrabiute sa manince. Si au o munca saracii sa tot spele geamurile murdarite de micutele pasari, dar nici ca renunta la firimiturile pe care le pun zi de zi! Abia astept sa cumperi sa sa incropesti un bird-feeder!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da... ma gandesc si eu la treaba cu mizeria dar pe de alta parte, daca ar fi suspendat de balustrada in afara terasei...oare nu s-ar rezolva problema ? :)) Pana nu incerc n-am cum sa-mi dau seama.
    Zile frumoase cu spor, dragele mele!

    RăspundețiȘtergere
  5. eu aveam la bloc unul care se lipea cu ventuze de fereastra.Mi-am propus sa pun si aici in pomi niste turtite cu seminte, dar n-am reusit inca.

    RăspundețiȘtergere