miercuri, 2 aprilie 2014

Asteptare

Sunt in asteptare. Sunt multe lucruri ce le simt venind. Primul este primavara. Pomii stau sa explodeze in culori, forme si texturi atat de surprinzatoare desi aceleasi in fiecare an.
Week-endul acesta am ascultat in livada merii inmugurind in vreme ce alti pomisori mai grabiti si-au scos deja hainutele cele bune.

Apoi astept...ceva timp la indemana sa pun in practica niste proiecte la care visez deja de multisor.
Astept sa reusesc sa scriu despre un magazin pe care l-am descoperit recent si pe care abia astept sa vi-l arat si voua.
Astept putin curaj..desi nu stiu de unde ar trebui sa vina.
Astept sa fie gata primul meu giveaway...asa ca stati pe aproape!

Astept alergand in gol... pentru ca zilele acestea au fost atat de nebune incat am uitat pana si de cursul de croitorie care imi era atat de drag. Asa ca odata, sper cat mai curand asteptarea sa ia sfarsit si lucruri bune sa inceapa sa se intample.

Va doresc zile frumoase, cu soare, ganduri bune si planuri implinite!

3 comentarii: