joi, 7 noiembrie 2013

Fenomenul Shoebox

Este o bucurie sa vad ca foarte multa lume a preluat mesajul celor de ShoeBox, acela ca de Craciun,un copil sarac poate primi intr-o cutie de pantofi o bucurie, un zambet, un strop de caldura sufleteasca.
Puteti citi despre aceasta initiativa atat pe blogul meu, in postarea mea de anul trecut:

http://ingridshomedesign.blogspot.ro/2012/11/initiative.html
http://ingridshomedesign.blogspot.ro/2012/12/continuare-cadoul-de-craciun-episodul-3.html

dar si pe blogurile dragi mie care au scris despre acest fenomen (pentru ca este un fenomen avand atatia sustinatori):

Irina - Dulce Casa 
Iuliana- Petala Calatoare
Amedeya - In mainile milostivirii Tale

Unde pui ca momentul in care vezi cutia ta in mainile unui copil, sentimentul este de nedescris!


Asa ca dragele mele, sa promovam Shoebox si  sa pregatim cu drag si responsabilitate cutia noastra de anul acesta!






4 comentarii:

  1. Mie imi pare rau ca nu am stiu de campanie pina acum!
    Stai sa vezi ca avem si un copil in minte - clar fetita si micuta (3-4 ani)! :)
    Unde mai pui ca am vrea sa pastram legatura cu ea (am citit ca ar fi posibil) - poate ne-o dau noua! :D
    Super ideea! Fug sa citesc ce ai facut tu in anii trecuti! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi place cum se propaga fenomenul asta. Bravo, Ingrid!
    Fug sa pun si eu link-uri catre voi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos de preluare si re-distribuire. Toata stima mea!

    RăspundețiȘtergere