vineri, 20 iunie 2014

Putin nostalgica dar niciodata fara vise

Poate e vremea de afara, poate e timpul, poate sunt proiectele ce mijesc la orizont. Cert este ca astazi sunt nostalgica. Si ca orice om nostalgic, privesc in urma si rasfoiesc: pagini de jurnal, de blog, de momente si momente.
Si imi dau seama ca au trecut deja 2 ani de cand am acest blog. Am inceput timid, discret, cu o paturica de picnic pe care vroiam sa o arat lumii, atat de mandra eram de ea :) 



Apoi v-am cunoscut pe voi, dragi cititori si cititoare, v-am descoperit ferestrele catre suflet in blogurile pline de ganduri frumoase, de coltisoare de rai si voie buna. Stiu ca viata nu este doar veselie, dar voi, ca si mine, incercati sa dati o pata de culoare si optimism, macar in virtual. Lumea e mai frumoasa datorita voua!


Si timpul a trecut, iar Ingrid Lifestyle & Home Design a devenit, dintr-un blog de ocazie, caminul meu. Aici v-am povestit despre cum m-am mutat in casuta noua, despre primele amenajari timide, despre micile ironii ale vietii, despre vise.  Despre vise v-am povestit multe si cu drag am rasfoit arhiva pe care o gasiti aici, daca vreti sa o rasfoiti si voi. Spuneam la un moment dat: “Posibilitatea de a visa este unul din cele mai frumoase daruri pe care Dumnezeu ni le-a oferit. Transformarea lor in realitate tine totusi de noi.

Acum, probabil ati observat absenta mea de pe blog din ultima vreme. Pe langa faptul ca am fost plecata o saptamana intr-o locatie minunata (Dumnezeu are cumva grija, in vreme de rascruce, sa imi dea un moment de ragaz pentru a vedea lucrurile mai limpede - cum s-a intamplat si anul trecut, aici), totusi nu am disparut ci lucrez. "Crosetez" un vis.

Incerc sa adun: din franturi de vise, din lipsa de timp dar mult entuziasm,  incerc sa strang cu sarg resurse pentru visul meu. Si nadajduiesc, curand, sa pot sa-l scot in lume.

Asa ca sper ca imi veti ierta absenta si veti mai avea putina rabdare cu mine. 


Nu am disparut, doar crosetez de zor la un vis :)





2 comentarii:

  1. Ingrid stim ca nu ai disparut, te asteptam aici cuminti, pe paturica :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ingrid, sa ti se materializeze visul crosetat asa cum iti doresti! Noi te asteptam aici cu drag si curioase foc :)

    RăspundețiȘtergere